niedziela z siostrzyczka .....Siadło Dolne Bielikiem

Niedziela, 7 lutego 2016 · dodano: 12.02.2016 | Komentarze 8

dałam jej mojego Bogusia i namówiłam ...piekna pogoda , prawie lato , duzo rowerzystów i turystów ....spacerowo , bo siostra rzadko na rowerku ...ale zachwycona !

| 17:50 niedziela, 14 lutego 2016 | linkuj Pogoda rzeczywiście była super skoro i ja na rower wsiadłem :D
| 16:21 sobota, 13 lutego 2016 | linkuj Czyżby na dłużej zagoszczą teraz na Twoim blogu dwie "Tunie" ;)
| 09:34 sobota, 13 lutego 2016 | linkuj Tak, to była cudna niedziela.. Świetne zdjęcia
| 15:39 piątek, 12 lutego 2016 | linkuj Piękne iście wiosenne ujęcia - warto było wsiąść na rower zwłaszcza, ze w rodzinnym towarzystwie.
| 14:28 piątek, 12 lutego 2016 | linkuj kotek z Siadła Dolnego ...wszedł na rower Asi i nie chciał za cholere zejśc ! ...taki z niego rowerzysta był !!!!!!!!
leszczyk
| 12:55 piątek, 12 lutego 2016 | linkuj Rodzinnie najlepiej - a co to za kotek kolarz, wygląda bardzo sympatycznie :-)
| 11:47 piątek, 12 lutego 2016 | linkuj Sympatycznie i jak wiosennie:)))

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa inudz