Do miasta i wieczorny cmentarz

Niedziela, 1 listopada 2015 · dodano: 01.11.2015 | Komentarze 6

co tu pisac ...ładna pogoda to znów pojechałam rowerkiem ...obiadek u Irenki , kawka u taty , plotki u Joli ....i po ciemku już przejechałm w tłumie ludzi przez cmentarz ...zapaliłam znicze i już w większym chłodzie do domku !

| 07:04 czwartek, 5 listopada 2015 | linkuj Pierwsza fota jest ok a pozostałe tez ok :)
| 20:49 poniedziałek, 2 listopada 2015 | linkuj niestety lepiej nie chciało wyjśc bez statywu i bez lampy ....ale mnie tam sie i takie zdjęcia podobają ..czuję wtedy , że one żyją ..cokolwiek przez to rozumieć .....
| 16:51 poniedziałek, 2 listopada 2015 | linkuj Janusz a może to celowe zamierzenie (toć to dusza artysty)
| 06:29 poniedziałek, 2 listopada 2015 | linkuj Jak widać z tekstu wpisu absolutnie się nie nudziłaś w ten wyjątkowy dzień, no ale zdjęcia z CC nie są zbyt atrakcyjne mając na uwadze Twój zwykły poziom.
| 06:17 poniedziałek, 2 listopada 2015 | linkuj Jak widać sporo nas było "cmentarnych rowerzystów" ;)
| 00:19 poniedziałek, 2 listopada 2015 | linkuj ale Ci ręka latała ;)

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa piecn