takie zimno wczesno jesienne kółeczko

Sobota, 10 października 2015 · dodano: 12.10.2015 | Komentarze 5

takie znów penkuńskie kółeczko , bo lubie tamte okolice , zwłaszcza jesienią ...chociaz jeszcze nie ma jesiennego ful koloru , a do tego aparat mi sie rozładował i troszke zmarzłam i troche mnie wywiało ...to ogólnie było fajnie i mam nadzieje , że jeszcze będzie troche jesieni , a nie od razu zima jak zapowiadają starzy górale ! :)

| 20:45 środa, 14 października 2015 | linkuj Jak nie było ful koloru jesieni trzeba było sobie fulla kupić i od razu bardziej kolorowo by się zrobiło :D
| 16:17 wtorek, 13 października 2015 | linkuj dzięki chłopaki za komentarze , bo tak ostatnio spojrzałam sobie na te sprzed roku .....to widac ,ze wielu chyba si,e znudził BS ......a ja uwazam ze fajny mam tutaj rowerowy pamietnik :)
| 14:18 wtorek, 13 października 2015 | linkuj Lubię czytać Twoje relacje i oglądać zdjęcia ze znanych mi miejsc. Zawsze to inne spojrzenie.
| 10:53 wtorek, 13 października 2015 | linkuj Gdzie tak pędzisz? :)
| 10:17 wtorek, 13 października 2015 | linkuj Jesiennie nam się robi, ale jak pięknie na Twoich fotografiach

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa emumi