do Gartz na lody

Środa, 26 sierpnia 2015 · dodano: 26.08.2015 | Komentarze 7

dawno nie jechałam przez Moczyły , Kamieniec i Pargowo do Mescherin , to włąsnie tak dzisiaj postanowiłam ...potem ddrką do Gartz ...tam zjadłam 3 gałki z bita śmietana i powróciłam Salvey spokojnie ulubioną dróżką ....
Pgoda piękna , prawie znów gorąco ..wiaterek bardziej pomagał niż przeszkadzał .....owoce już dojrzewają , a zdziwiłam sie , ze gruszki juz na dwóch sprawdzonych drzewach sa słodziutkie i nadają się do jedzenia ! ...pozbierałam troche i w domku ugotowałam pyszny kompocik :)

Monica
| 13:32 środa, 23 września 2015 | linkuj Właśnie patrząc na takie zdjęcia jak nr 2 kuszą człowieka by spakować torbę, wsiąść na rower i jechać wprost przed siebie.
Agnes
| 17:14 poniedziałek, 21 września 2015 | linkuj Bardzo ciekawa trasa, byłam w Gartz na kawce, pogoda dopisała a wycieczka jak zawsze interesująca :)
| 06:24 poniedziałek, 31 sierpnia 2015 | linkuj Aż żal, że lato już się kończy ale już ostrzę sobie zęby na Twoje Tuniu jesienne zdjęcia. Swoimi fotkami wpędzasz mnie jednak w kompleksy - oglądam je jednak z niekłamanym podziwem.
| 13:35 czwartek, 27 sierpnia 2015 | linkuj piękne widoki
michuss
| 06:45 czwartek, 27 sierpnia 2015 | linkuj Podpisuję się pod zdaniem Wojciecha. ;)
| 20:48 środa, 26 sierpnia 2015 | linkuj i jak zawsze super krajobrazy uchwyciłaś :)

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa chwle