pierwsze 5 dni w Wisełce na plenerze 1 :)

Czwartek, 28 maja 2015 · dodano: 05.06.2015 | Komentarze 6

Ale było fajnie ! Jak co roku w maju pojechałam na plener malarski do Wisełki ....jak zwykle z rowerkami tez ...a w tym roku równiez była moja przyjaciółka ze Slaska ze swoim ogromniastym piesiem , czyli yorkiem o imieniu Wira :)    Obie uwielbiamy rower i szukanie pieknych miejsc to kontemplowania ..a piesio uwielbia gonic za rowerkami , więc wszyscy byli zadowoleni :)
Na otwarciu pleneru wysłuchaliśmy wspaniałego bluesowego koncertu .....nasz malujący kolega gra na saksofonie :)  ...
Kilometry wpisuje tak mniej wiecej , go całkiem mi telefon odmówił posłuszeństwa , więc nie miałam ani internetu , ani endomondo .....ale może i dobrze ....bo było co robić !!!  musze dodac , ze codziennie pedałowałysmy !  :)

| 13:05 niedziela, 7 czerwca 2015 | linkuj Faktycznie 8 i 9 fotka powala (nasze klimaty), poza tym w takich klimatach można zapomnieć o szarej rzeczywistości.
| 12:43 sobota, 6 czerwca 2015 | linkuj Nie tylko pedałowałyście ale ładnie fociłaś i nawet widziałem że na plenerze malowałaś :D
| 11:41 sobota, 6 czerwca 2015 | linkuj Fota 8 wymiata :)
| 04:51 sobota, 6 czerwca 2015 | linkuj Tuniu ! - wprost cudowne są Twoje reminiscencje z malarskiego pleneru - jestem nimi zauroczony. Z całości jasno wynika, że pobyt nad morzem był dla Ciebie bardzo szczęśliwy. Jazda skrajem plaży - jak się jechało ?

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa kalne