Otwarcie oficjalne naszej ściezki i deszczowy pierwszy dzień wiosny...

Sobota, 21 marca 2015 · dodano: 21.03.2015 | Komentarze 9

Pojechałam po 12tej do Smętowic , gdzie odbywała sie uroczystośc otwarcia nasze ddrki ...i od dzisiaj nazywac ja bedziemy Szwarcówką ! Taka nazwa wygrała ! ...jakby ktos się dziwił to to od nazwiska naszej pani wójtowej :) .....Deszcz cały czas padał ....ale ciepłe jedzonko do woli i tort ogromniasty i kawusia i herbatka ...wszystko było ! Mimo ,ze mieszkam blisko tego gospodarstwa agroturystycznego prowadzonego przez znajomych ...bo uczyłam ich dzieci , to tak szczerze mówiąc byłam tu pierszy raz ! Więc trzeba było poogladac sławne zwierzątka .....z Krzyskiem Siwobrodym i Danielem pozdrawialiśmy po kolei kangury , czarne łabędzie , osła, jakies gęsi , jakies inne cos , strusie ......Kiedy wrócilismy , zaczał sie pokaz akrobacji rowerowych pana Piotra , który przyjechał az gdzies z południa Polski .....bardzo fajny pokaz i sympatyczny chłopak ! A deszcz cały czas padał ......i padał .....Potem jeszcze pogadałam z pania wójtową i ruszyłam nie prosto do domu , ale w odwiedziny do Bobolina ....jednak po drodze dostałam telefon , ze znajomi musza wyjśći ich nie bedzie .....no to przez Karwowo juz do domku jechałam ...cały czas w deszczu ....I wiecie co ? Pieknie mi sie jechało ! miałam dobre ciuchy i ten deszcz wcale mi nie przeszkadzał ......zachwycona wróciłam do domku :)

| 21:12 niedziela, 22 marca 2015 | linkuj no nie dałam rady tak rano ....kopsnełam sie troche po południu ...:)
| 18:36 niedziela, 22 marca 2015 | linkuj Widzę, że impreza z wielką pompą...a ja liczyłem że Ty dzisiaj przyjedziesz na "Topienie Marzanny" do Trzebieży.
leszczyk
| 13:16 niedziela, 22 marca 2015 | linkuj Super kangur, no i super skoczek rowerowy, czapka z głowy przed jego umiejętnościami :-)
| 07:39 niedziela, 22 marca 2015 | linkuj Nie przypuszczałem, że otwarcie Szwarcówki będzie z taką pompą. Urocze zwierzątka.
| 22:07 sobota, 21 marca 2015 | linkuj Ja nie pojechałem bo takich dobrych ciuchów na deszcz nie mam :)
siwobrody
| 21:30 sobota, 21 marca 2015 | linkuj Fajnie było i niezwykle ciekawe miejsce.
No i twoje towarzystwo jak zwykle przemiłe.
Tylko niech mi ktoś powie , gdzie ta wiosna?

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa assal