Rower dobry na wszystko ...nawet na te najsmutniejsze smuteczki ......

Sobota, 14 marca 2015 · dodano: 14.03.2015 | Komentarze 15

no ...takie zycie ...od wczoraj juz nie będzie wpisów ,ze jade do mamy ....będą ,że jade do taty .....i tak własnie dzisiaj zrobiłam ...pojechałam juz tylko do taty ..... mama odeszła ładnie , bo we snie ...na zawsze ...... Postanowiłam dzisiaj rowerkiem ,zeby mnie podtrzymywał na duchu ...ale w strone Szczecina była męczarnia , bo pod wiatr .....za to z powrotem czysta przyjemnosc ....nawet wydłuzyłam trase i jechałam przez Ku Słońcu , gdzie na liczniku byłam 105ta ....a za Przecławiem to juz noc ....ale tez to lubie ......Zdjęcia sa ze sciezki na skrzyzowaniu pieknie oswietlonym do Siadła .....

Katana1978
| 10:34 czwartek, 19 marca 2015 | linkuj Również bardzo współczuję, składam kondolencje.
michuss
| 06:15 czwartek, 19 marca 2015 | linkuj Przykro mi. Wyrazy współczucia.
| 18:31 wtorek, 17 marca 2015 | linkuj dziękuję wam wszystkim za miłe słowa ......
| 20:28 poniedziałek, 16 marca 2015 | linkuj Tunia lasu i ciemności się bałaś a teraz widzę że lubisz :)
lutra
| 19:57 poniedziałek, 16 marca 2015 | linkuj Tuniu...
| 15:25 poniedziałek, 16 marca 2015 | linkuj Z całego serca współczuję.
| 14:58 poniedziałek, 16 marca 2015 | linkuj Człowiek nigdy nie jest na tyle stary żeby powiedziec "mam tyle lat ze jestem gotowy odejść" I mimo że szykujemy sie na odejśćie nam ukochanej osoby to i tak nigdy nie bedziemy gotowi.więc zawsze smutek po odejsciu jest ogromny. Ja przez 5 lat przygotowywałem sie na odejście taty a w ciągu tygodnia choroby odeszła mama.Jeszcze dobrze kwiaty nie zwiędły jak żegnałem tatę.I wez tu człowieku bądz twardym czy przygotowanym. Poprostu sie nie da!!
Trzym sie Tuniu.
dornfeld
| 20:26 niedziela, 15 marca 2015 | linkuj Składam wyrazy współczucia ...
| 17:56 niedziela, 15 marca 2015 | linkuj Tuniu, ściskam... Jak zmarł mój tato też wsiadłam na rower.
Nasi zmarli żyją w naszych sercach.
leszczyk
| 15:55 niedziela, 15 marca 2015 | linkuj Serdecznie wyrazy współczucia, chcemy wierzyć, ze Twoja Mama jest już w lepszym ze światów, trzymaj się...
siwobrody
| 07:43 niedziela, 15 marca 2015 | linkuj Składam kondolencje.
| 07:41 niedziela, 15 marca 2015 | linkuj Tuniu, ja wiem że trudno jest pogodzić się z tak wielką stratą. Proszę przyjmij ode mnie wyrazy najszczerszego współczucia i żalu.

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa luzla