• Temperatura -3.0°C

w stronę słońca :)

Poniedziałek, 29 grudnia 2014 · dodano: 29.12.2014 | Komentarze 6

właściwie to mi sie nie chciało ...jak zwykle późno wstałam ...no ale kiedy zobaczyłam , że słońce niebawem może się schować , albo chmury wylezą na niebo ...mówię sobie - idź ! bo jak nie to bedziesz załowac ! ....własciwie miałam odwiedzic znajomych w Bobolinie i do końca nie wiedziałam , czy zdążę przed zmierzchem ...no i w końcu zrezygnowałam z wizyty i dłużej troszke sobie pojeździłam :) ....Oj pieknie się zrobiło ....im słońce niżej tym piekniej ...i ten mróz i te kolory ....moze ktoś powiedziec , że troche nienaturalnie to wygląda , ale na prawde tak było !

Ale co najwazniejsze ! po drodze stwierdziłam ,że przeciez nie ma błota , bo wszystko zamarznięte ...to może .....no i skręciłam w nieznaną i nigdy nie jechaną dróżkę ! Wyszedł taki skrócik wzdłuz torów od NeuRosow...jednak w czasie roztopów chyba nie za dobry ....ale dzisiaj był wspaniały ! :)  Czyli to co lubie - mam zaliczoną nową ścieżke :)  Ogólnie , niby mróz , a jechało sie cudownie i wcale nie zmarzłam :)