Dzień drugi - z Nadarzyc do Szczecinka :)

Niedziela, 23 listopada 2014 · dodano: 26.11.2014 | Komentarze 10

Rano w niedziele pobudka o siódmej , śniadanko i w drogę !
Od razu skierowaliśmy się w stronę miasta duchów czyli Kłomina , inna nazwa to Gródek …..po drodze odwiedziliśmy pomnik upamiętniający ofiary tutejszego Lagru z czasów wojny – właśnie nieopodal jest ten leśny cmentarz , który odwiedziliśmy w sobotę .

Ja byłam w Kłominie już dwa razy , pierwszy raz w 2001 roku …całe miasto zbudowane przez Rosjan z czteropiętrowymi blokami z płyty… kiedyś tętniło życiem ……ja widziałam opuszczone splądrowane , ale ślady życia były wszędzie !
Jakież moje zdziwienie gdy ujrzeliśmy 3 , 4 budynki , jeden poniemiecki jeszcze …..3 zrujnowane , a jeden odbudowywany i jeszcze przez tego pana Stasia u którego mieszkaliśmy w Nadarzycach ! Niesamowite …. na parterze miał czynną już agroturystykę ! raczej nie chciałbym tu wypoczywać ! może dla żołnierzy przyjeżdżających na poligon to zrobił ….nie wiemy …..
Resztę budynków ludzie , którzy kupili rozbierają …..nie ma już ulic i budynków socjalnych ……powolutku znika to miasto z powierzchnie ziemi…..

to ten z agroturystyką ... ;)

Dalej już dość długo jedziemy przez wrzosowiska Kłomińskie ….ale wrzosów fioletowych już nie widać ……aż dojeżdżamy do Krągów po drugiej stronie Jeziora Pile , czyli tym razem nie zajeżdżamy do Bornego – zostawiamy na następną wycieczkę , bo tam tez jest mnóstwo do zwiedzania !
No i teraz tez łapie nas deszcz …..kurczę…a miało być słoneczko ! ….ale po przeczekaniu na przystanku jedziemy dalej przez Silnowo w kierunku Juchowa …już asfaltami ….do Juchowa , gdzie mamy w planie odwiedzić ruiny ciekawego zamku

I dalej w drogę …chcemy zdążyć jeszcze do wspaniałej pierogarni w Szczecinku …i tempo jest dość zacne , a wiaterek nie pomaga ! Ściemniać się zaczęło kiedy dotarliśmy do Jeziora Trzeciecko …tutaj piękną ścieżką cały czas przy jeziorze po iluś tam kilometrach docieramy do celu !

Fajny lokal U Woźnego …..pyszne pierożki …dworzec , szynobus przepełniony …ale jakoś mamy siedzące …..w Stargardzie wysiadamy , do autek i do domku !
Naprawdę super wyprawa ! Dziękuję Tomkowi i Wandzie , że mnie nie zaprosili !

Marta84
| 18:55 piątek, 5 grudnia 2014 | linkuj ale wypasiona owca :D udana wycieczka :)
TandemYogi
| 12:23 środa, 3 grudnia 2014 | linkuj super relacja Tunia, wobec powyższego następnym razem też Cię nie zaprosimy ;)
michuss
| 12:45 poniedziałek, 1 grudnia 2014 | linkuj Świetna wyprawa! :)
| 21:54 środa, 26 listopada 2014 | linkuj ha ha ! rzeczywiście ! Dziekuje im ,ze mnie zaprosili !!! ale fajnie Wojtuś ,że dokładnie czytasz ! zostawię to zdanie i zobacze kto jeszce zauważy ! ;P
| 21:27 środa, 26 listopada 2014 | linkuj Tunia fajny opis tylko dziwię się że dziękujesz wandzie i Tomkowi że Cię nie zaprosili a jednak z nimi pojechałaś :-o ale pokręcona sprawa :D
| 16:51 środa, 26 listopada 2014 | linkuj Przyłączę się Tunia do słów Janusza i również dzięki za Twoją wspaniałą "fotorele", która przybliżyła mi bardzo ciekawe miejsca po których buszowałaś w tak zacnym gronie rowerzystów.
| 16:28 środa, 26 listopada 2014 | linkuj Gratuluję znakomitej formy sportowej, pięknego opisu wycieczki a dziękuję za urocze fotki !
leszczyk
| 15:44 środa, 26 listopada 2014 | linkuj Świetna wycieczka, w przyszłym roku też się ruszę szynobusem na Piłę i Szczecinek.
Gratuluję formy i dobrej zabawy i ciekawych wrażeń - ten leśny cmentarz jest niesamowicie przygnębiający ...

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa iesci