Wisełka cd ....:) środa i czwartek

Poniedziałek, 22 września 2014 · dodano: 22.09.2014 | Komentarze 1

środa - rano próba truchtania ...niestety skończona niepowodzeniem ...starszny ból w łydce ...na razie koniec z bieganiem na tym plenerze .....szkoda ! próba jazdy rowerkiem ......dojechałam do skarpy pod Kikutem i odkryłam ,że to będzie moje ukochane miejsce ....wszystko co kocham ...skarpa , las , szum morza i widoki po horyzont ! coś pieknego ! ....zaraz przypomniała mi się piosenka ...a tymczasem leżę pod gruszą , na dowolnie wybranym boku i mam to , co na świecie najświętsze- święty spooookój ! :)

czwartek - czarnym szlakiem na moją skarpe w poszukiwaniu trawek i krzaczów do obrazka , sprawdzałam nóżkę , czy dam radę dalej pedałować i znów udało się .....chodzić i biegac , nie , bo boli , ale jechać mogłam ! na skarpie wylegiwanko i pouczyłam się niemieckiego ......na plaży jakaś sesja zdjęciowa i dwaj chłopcy eleganccy z szampanem ...potem jeden z nich prosił mnie o możliwośc zadzwonienia , bo drugi mu się zgubił ...okazało się ,że robili niespodzianke koledze na zaręczyny ...wieczorem asze chłopaki dali jazzu i blusa i czegoś tam jeszcze ...Super muzę zapodawali !!! :) ...................  Dwa  dni , a tylko tyle kilometrów ..ale niestety musze się oszczędzać , bo jeszcze noga boli ......no i trzeba jednak tez coś malować i udzielac się towarzysko ...jak to na plenerze !  :)