w poszukiwaniu fajnego miejsca do kąpieli ......

Niedziela, 20 lipca 2014 · dodano: 21.07.2014 | Komentarze 2

No i zeby było w cieniu i żeby nie było ludzi i żeby było miejsce na grilla czy ognisko .....Zaczęłam od Kanionu w Karwowie ....piękne miejsce , ale straszny muł sie zrobił na dnie ...nie weszłabym tutaj do wody .....Potem stawy za Karwowem ....też niezbyt dogodne dojścia ...jest jedno , ale tam byłą młodzież to nie szłam zobaczyć .......Potem pojechałam przez Ladenthin nad jezioro w Lehben ....tutaj mnóstwo fajnych miejsc, rewelacja ...tylko w dwóch byli ludzie ....nawet fajne wejścia do wody , cień , intymnie ...bardzo mi się spodobało , że nawet się zamoczyłam z wielką przyjemnością :) ...potem już Nadrensee, gdzie na Gęsiolandzie dwóch panów się kąpało , więc tez można ...aż w koncu moja ulubiona plażyczka w Pomellen , tu rówmnież piaseczek i śmiało można wejśc do wody :) ....jednak najbardziej lubię takie miejsca jak w Lehben ...musze tam pojechać wypróbować swój nowy sprzęt pływający !  :P