zdążyć przed deszczem !

Poniedziałek, 30 czerwca 2014 · dodano: 30.06.2014 | Komentarze 8

w te dni urodzinowo - imieninowe nazbierało się trochę spraw ....a i z piesiem trzeba wychodzić ..chociaz zmieniamy się w tym z Małgosią , która tymczasowo u mnie mieszka . No i   udało mi się chociaz na troszkę wyskoczyć na rowerek . Małgosia pojechała do Zdunowa , jak co dzień , a ja stwierdziłam ,że chmury sa zupełnie gdzie indziej niż mam zamiar jechać i że prawdopodobnie nie bedzie burzy ........no to w prezencie sobie zrobiłam wycieczke !  :)

a potem było zwiewanie przed tą piekną chmurka !  prawie się udało ....no i na szczęście nie była to burza z piotunami ! bo strasznie się boję !  :P

Jana
| 12:30 wtorek, 8 lipca 2014 | linkuj niesamowite ostatnie zdjęcie !!!!
| 16:33 czwartek, 3 lipca 2014 | linkuj Chmury mogą być, byle za bardzo nie padało...
| 06:49 czwartek, 3 lipca 2014 | linkuj Świetny klimat zdjęć
| 22:52 wtorek, 1 lipca 2014 | linkuj Foteczki urokliwe- nawet ostatnia fotka - niby pogoda straszy - ale ma swój urok:)))
iwonka
| 20:55 wtorek, 1 lipca 2014 | linkuj chmury jak z ,,Twister"-a :)
| 21:48 poniedziałek, 30 czerwca 2014 | linkuj chyba tak ! ta dzisiaj naprawde była gdzie indziej ...i nagle zaczęła mnie gonić ! straszne ! to pewno przez to ,ze się tak boję burzy ! i one to wiedzą !!! ;)
| 21:46 poniedziałek, 30 czerwca 2014 | linkuj Tunia, Ty chyba zapomniałaś że masz dar i nawet na jedną chmurę w okolicy trafiasz :D

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa kaweg