dawno nie jechałam rowerkiem do miasta .....

Sobota, 31 maja 2014 · dodano: 01.06.2014 | Komentarze 3

a że autko idzie do naprawy to trochę byłam zmuszona ....ale nie chciałam jechać jak zawsze to sobie troszkę urudniłam ...chciałąm utrudnić jeszcze bardziej , ale w tym dniu coś miałam pecha do psów ! Pierwszy w Karwowie ..biegł za mną chyba ze 100 metrów ...ale nie widać było ,ze chce mnie zagryźć na szczęście !  ....potem na polu w Warzymicach , jakis bezpański ...i wolałam zawrócić z powrotem na asfalt ..a trzeci na chodniku z pania na rowerze ...a pies luzem bez kagańca ...poczekac musiałam az przejadą . bo cholera wie co zaś ! ...... A później już wymysliłam ,że od Dziewoklicza przez Wyspę Pucką ...do Trasy Zamkowej ...ale mnie wytrzęsło , bo jechałam tą drogą przy wale ....następnym razem spróbuję płytami .....Ogólnie bez pięknych widoków ...może ,że pora na zdjęcia niezbyt ...jedynie to ta czapla pod mostem przy Dziewokliczu .....na i na Wałach żaglowiec Fryderyk Chopin ....:)

iwonka
| 20:58 środa, 4 czerwca 2014 | linkuj ja bym się bała że coś mnie w tą wiklinę tam wciągnie :) na tej wyspie :P
| 15:25 poniedziałek, 2 czerwca 2014 | linkuj Tunia ja w piątek miałem dwa przypadki Pana po jednej stronie, psa po drugiej a przez drogę długaśna smycz :)
michuss
| 09:14 poniedziałek, 2 czerwca 2014 | linkuj O, super, wariant przez Wyspę Pucką. Mój ulubiony! :D

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa geipo