na lody z Iwonką do Krackowa ...:) Nareszcie ciepło ! :)

Wtorek, 20 maja 2014 · dodano: 21.05.2014 | Komentarze 8

Jeszcze za bardzo nie powinnam jeździć ....ale co tam ...tak pięknie się zrobiło , więc umówiłysmy sie z Iwonką na krótką i spokojną wycieczkę :)  Trochę gorąco było , ale też po lesie pojeżdziłysmy i zatrzymywałyśmy się przy wszystkich napotkanych jeziorkach :)
A ,że zrobiłam akcję poszukiwawczą w chałupie i udało mi się znaleźć troszkę takich innych pieniążków niż nasze ...to dawaj - jedziemy na lody !!!!  I co by nie mówić , były pyszne !  :)

NA koniec Iwonce zachciało się pobawić z wiatrakami !  Ona to ma pomysły !  Nieststy zaraz musiałysmy uciekać , bo strasznie zaczęły mnie szczypać oczy , kiedy jako prawdziwy fotograf też zaległam w przydrożnym rowie ....coś mi się widzi ,że czyms tam spryskali ! Ale udało się odzyskać wzrok i szczęśliwe i opalone dotarłyśmy do domków :) wszystkie zdjęcia tutaj

Gryf
| 18:09 niedziela, 25 maja 2014 | linkuj Wyrwij ten wiatrak! Dasz dzieciom do zabawy :)
Jurek57
| 21:12 sobota, 24 maja 2014 | linkuj A ja myślałem że do Kra(c)kowa jest ze Szczeciana trochę dalej ... ! Jakieś 420 czy cuś ? :)
pozdrawiam
iwonka
| 09:20 sobota, 24 maja 2014 | linkuj Trendix -opalone to mało powiedziane :P
| 15:35 czwartek, 22 maja 2014 | linkuj Opalone i najedzone :D
michuss
| 08:55 czwartek, 22 maja 2014 | linkuj Ja też na te lody na pewno się wybiorę. ;)
iwonka
| 06:52 czwartek, 22 maja 2014 | linkuj ja jeszcze czuje smak tych lodów......na pewno jeszcze tam zajedziemy :)
| 22:32 środa, 21 maja 2014 | linkuj Zabawa z wiatrakami bardzo pomysłowa. Fotki super!!!!))))))

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa potoa