z Iwonka po polach , rowach , krzakach ! :)

Czwartek, 8 maja 2014 · dodano: 08.05.2014 | Komentarze 7

,A co tu pisać ...krótko , relaksowo , z sesją fotograficzną , leżeniem w kwiatach i ciąganiem sie na szagę po polach celem sprawdzenia czy tam gdzies się dojedzie !  ......raz sie nie dojechało !  No i silny wiatr , słońce i 3 minuty deszczyku ....:)

wszystkie fotki jak ktoś chce

| 19:25 sobota, 10 maja 2014 | linkuj Widze że Ty naprawde lubisz piach i błoto :) aaa dobre masz oko :)
| 06:39 sobota, 10 maja 2014 | linkuj Piękne zdjęcia
| 19:46 piątek, 9 maja 2014 | linkuj To w niedzielę Iwonka nigdzie nie jedźcie :) żeby na poniedziałek się nie zepsuła :D
iwonka
| 19:09 piątek, 9 maja 2014 | linkuj jakos tak zawsze wychodzi ze po naszych wycieczkach na drugi dzień pogoda się psuje :P :D
| 21:05 czwartek, 8 maja 2014 | linkuj rzepak powoli zaczyna przekwitac i troche mniej pachnie ....juz da się żyć ! ;)
Monica
| 20:36 czwartek, 8 maja 2014 | linkuj Piękne zdjęcia, zwłaszcza trzecie. Już chyba nie masz alergii na rzepak? ;-)
| 20:19 czwartek, 8 maja 2014 | linkuj Fajne kolaże, ale ja stary i niewiele widzę :) Ale fajne kolarki dojrzałem ;) :D

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa obser