Dolina Dolnej Odry w bardzo licznym towarzystwie ...:)

Sobota, 3 maja 2014 · dodano: 03.05.2014 | Komentarze 6

Zdecydowałam się jechac , chociaz wiedziałam ,ze sporo koksów jedzie ...ale co tam , najwyzej sama wróce ! ....No i tak sie ciągnełąm na końcu , zwłaszcza , że czasem chciałam zrobic zdjęcie ! nie było źle ...jakoś dałam rade ...pojedliśmy i pogrilowalismy na wysokości Widuchowej , ale po stronie niemieckiej ....objechalismy wyspe ...i fajnie , bo jednak dali się namówic na powrót troche inna trasa .....płasko i płasko ...tylko jedna duuuuuża górka przed Hohenreikendorf i od Tantow kazdy w inną stronę .....dzięki trzem fajnym chłopakom dojechałam pod sam dom w miłym towarzystwie :)   Dziękuje za mile spedzony czas WSZYSTKIM !!!!

wszystkie zdjęcia tutaj

| 17:08 niedziela, 4 maja 2014 | linkuj Janusz ...nie moja to była wycieczka , ale Jaszka - on był kierownikiem ...ja tylko namówiłam ich na powrót inna trasą ...chociaz musiałam przysięgać sie , że bedzie asfalt ! Fajnie było , ale i tak dla mnie za szybkie tempo ...ja lubie sie bujac na rowerku i nic na to nie poradze ! Dzięki za miłe słowa i pozdrowienia dla Andrzeja ! :)
| 16:35 niedziela, 4 maja 2014 | linkuj Właśnie wyszedł ode mnie kolega Andrzej, który z zapałem opowiadał mi przebieg "Twojej" wycieczki ale gdy padło w miłym kontekście imię Tunisława wprost nie mogłem uwierzyć, że to o Ciebie chodzi , bo jak mu tłumaczyłem Tunia jeździ na średnie dystanse. Znalazł w RS (Rowerowy Szczecin) stosowne zdjęcie i już nie miałem wątpliwości, że to jednak Ty. Jednego dnia dowiaduję się, że Ula w ciągu 9 godzin przejechała 194 km, a drugiego dnia, że Tobie nie wiele brakło do setki. Teraz czytam Twój opis wycieczki, oglądam zdjęcia i widzę, że to była dla Ciebie bardzo udana impreza. Moje uznanie Tuniu.
| 08:16 niedziela, 4 maja 2014 | linkuj Górka była rzeczywiście przeokropna :D No to kiedy jedziemy te nowe dróżki sprawdzać ?? :)
| 05:25 niedziela, 4 maja 2014 | linkuj Ale żałuję, że mnie tam nie było!!
siwobrody
| 21:29 sobota, 3 maja 2014 | linkuj Koksiara .
Ale Was duuuuuuużo było.
| 21:15 sobota, 3 maja 2014 | linkuj Tunia Tobie również wielkie dzięki za bycie na tej wycieczce i fajną trasę powrotną, którą wreszcie w namiastce mogłem zobaczyć na własne oczy.

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa owsta