odkrywanie nowych ścieżek ....Gross Pinow :)

Poniedziałek, 17 lutego 2014 · dodano: 17.02.2014 | Komentarze 12

Pojechałam tak ,żeby wracać z wiatrem ścieżką wzdłuż Odry ....no i se tak jechałam ...mapy nie miałam , ale przed wyjazdem się trochę poprzyglądałam google maps ...i jakoś tak z trzy pomysły mi przyszły do głowy . Jednak jak zwykle za wczesnie nie wyszłam ale miałam sporo czasu . W sumie jestem z siebie dumna , bo na jednej z krzyżówek gdzie odchodził szlak dla pieszych w las ...długo się zastanawiałam , ale pokonałam strach ( nie lubię nowych leśnych ścieżek próbować sama ) ...no i jak zwylke byłam potem szczęśliwa ,że to zrobiłam ! Dojechałam do GrossPinow ...ale nie całkiem ...do ławeczki i super mapy dla turystów ! I tam już wiedziałam wszystko ! jak dalej jechać ....co nie znaczy ,że potem się trochę zakałapućkałam ...ale wróciłam kawałek i wszystko poszło jak nalezy ! A tereny po których jechałam - super ! teraz wiem ,że do Schwedt wcale w te i we wte nie trzeba wzdłuż Odry pedałować ...bo można się w końcu zanudzić !  :)))   musze tam wrócic i dokładnie sfocić tę mapę ...wszystkie szlaki super zaznaczone !  :)

wszystkie zdjęcia są tutaj :)

Monica
| 20:05 czwartek, 6 marca 2014 | linkuj Ależ piękne zdjęcia ptaszętom zrobiłaś ;-)
| 08:03 poniedziałek, 24 lutego 2014 | linkuj Jestem pod ogromnym wrażeniem Twojej wyczynowej formy i odwagi w poznawaniu nowych szlaków. JUż sobie odnotowałem Twoją trasę, by też tam zaglądnąć. Przy okazji uważnie zapoznałem się z treścią informacji od Uli, która popisowo zna te zagraniczne tereny. Zdjęcia jak zwykle urocze, te ze zwierzątkami szczególnie.
| 10:37 czwartek, 20 lutego 2014 | linkuj Tak ...na pewno to przez te okulary jest tam tak pięknie ! ...a Ula . jadąc rozglądałm się na wszystkie boki i o większości tych dróg mam pojęcie , że sa ....fajnie bo teraz wiem co mam dokłądniej spenetrować ! ...a w samym Gross Pinow już nie zdążyłam być , ale jak mówisz ,że tam taki widok , to na pewno pojade !!!! dzięki !!! ....no i postaram się jakoś o tę mapę ! :)))
lutra
| 07:44 czwartek, 20 lutego 2014 | linkuj Faaaajnie tu u Ciebie! Wyczynowy dystans i mnóstwo pięknych nastrojowych zdjęć.
To przez te różowe okulary?
aaalalu | 01:32 czwartek, 20 lutego 2014 | linkuj Do Gross Pinow można dojechać na kilka różnych sposobów. Od B2 najpierw asfaltem (tak jak jechałaś), a potem dość parszywymi płytami, sama końcówka jest mocno pod górę, wjeżdża się do samego centrum wsi. Po drodze pełno cieków wodnych, śluz i ptaszysk zwłaszcza wiosną. Najwięcej możliwości jest od strony Hohenreinkendorf. Można jechać cały czas asfaltem przez Heinrichshof i Hohenselchow albo przez pola drogą skręcającą z Beatenhofer Weg, która prowadzi do Hohenselchow. Lub zaraz za Hohenreinkendorf zjechać na gruntówkę (są drogowskazy dla szlaku pieszego), którą można dojechać tuż przed Hohenselchow. Z Gross Pinow też jest kilka możliwości, szutrówka (koło wiatraków) do Kunow, szutrówko-gruntówka przez Frostenwalde (można odbić nad jezioro) do Hohenfelde, skąd można zjechać do Vierraden lub przez las do B2 i do Teerofenbrucke. Można też wyjechać asfaltem do drogi landowej, przeciąć ją i zjechać do Kummerow, a stamtąd szutrowo-gruntowymi drogami dojechać do Kunow lub Blumenhagen skąd już rzut beretem do Vierraden.
Do Gross Pinow często jeżdżę, przy dobrej widoczności, jest piękny widok na polską stronę. Zwłaszcza z początku szutrówki zaraz za Gross Pinow (to ta prowadząca do wiatraków, trzeba na końcu GPinow skręcić w Kunower Strasse) panorama jest przepiękna. Nieraz tam stoję i stoję i żal jechać dalej.
Pozdrawiam
| 19:16 środa, 19 lutego 2014 | linkuj ależ Gryfino ....bliżej mam do Gross Pinnow ...i z chęcią tam wrócę ! możesz pojechać ze mną ! :P
Greifenhagen | 17:46 środa, 19 lutego 2014 | linkuj Zamiast wracać i focić mapę proponuje kupno Rad-, Wander- und Freizeitkarte UCKERMARK (6,90 EUR). Skala 1 cm=750 m i wszystko pięknie zaznaczone. Do nabycia w ksiegarniach w Schwedt, Prenzlau, Pasewalk.
| 14:56 środa, 19 lutego 2014 | linkuj Jak zwykle coś fajnego odkryłaś
Gryf
| 10:45 środa, 19 lutego 2014 | linkuj Zuch dziewczyna! Sama w lesie? ;)
| 20:46 wtorek, 18 lutego 2014 | linkuj Piękne rejony, widzę, że lubisz samotne wyprawy
| 20:03 wtorek, 18 lutego 2014 | linkuj jak taka wiosna bedzie dalej to zrobimy wycieczkę w tamte strony , ok ?
| 14:58 wtorek, 18 lutego 2014 | linkuj Ostatnie 2 dni faktycznie sprzyjały, i można było się wybrać na po zimowe ciekawe wycieczki (szczerze mówiąc to nigdy nie byłem w okolicach Gros Pinnow...czas najwyższy to nadrobić).

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa tbree