Templin, Lichen , Ravensbruck.....

Sobota, 14 grudnia 2013 · dodano: 14.12.2013 | Komentarze 11

Pojechaliśmy z Januszem , Tomkiem , Wandą i Krzyśkiem na bardzo ciekawą wycieczkę ...dojechaliśmy autkami , a potem już pedałowanie ...było fajnie i dość ciepło ...mnóstwo jezior , ścieżek rowerowych , lasów - czyli to co lubie ! A oprócz tego zwiedziliśmy obóz koncemtracyjny dla kobiet Revensbrucke i wielką cagielnie ..ale nie wiem gdzie ...dopiero dostanę linka z mapką to napiszę :) czasem musielismy kombinować , zeby trafić na odpowiednią drogę ...na przykład forsować most kolejowy ....ale za pomocą gps Wanda prowadziła nas bezbłędnie ! :)

.a to jak wygląda cegielnia Ziegelepark latem i co tam można zobaczyć ! bo jak my byliśmy to nikogo ...cisza i spokój ...ale pojechać tam trzeba będzie !!!!

wszystkie zdjęcia TUTAJ

| 21:31 niedziela, 22 grudnia 2013 | linkuj I pomyśleć, że niewiele brakowało bym przeoczył Twoją świetną wycieczkę, bo zaglądnąłem do Twych wpisów, tylko po to by sprawdzić jak prezentują się zdjęcia edytowane za pomocą nowej metody a tu taka niespodzianka. Moje gratulacje za świetny dystans, bo jak zauważono powyżej to faktycznie mega wyczyn jak na końcówkę roku. Zdjęciowa dokumentacja jak zwykle na świetnym poziomie. Już opanowałem nowe metody wprowadzania do blogu zdjęć oraz mapki z wycieczki i moje wcześniejsze dąsy nie były słuszne.
Jana
| 12:27 wtorek, 17 grudnia 2013 | linkuj :-)
| 15:54 poniedziałek, 16 grudnia 2013 | linkuj Tunia skopiuj link montera bez nawiasów i wchodzi :)
| 15:49 poniedziałek, 16 grudnia 2013 | linkuj Tunia no nie myslałem że w grudniu jednorazowo taki dystansik walniesz :) No i 4,5 przekroczone :)
| 18:45 niedziela, 15 grudnia 2013 | linkuj dzięki Piotruś ...już skasowałam tamten ! :P
Peio
| 18:41 niedziela, 15 grudnia 2013 | linkuj No extra! Ładny dystansik, gratuluję.
| 15:32 niedziela, 15 grudnia 2013 | linkuj Już dawno nie przejechałem tyle kilometrów. Gratki.:)
| 11:03 niedziela, 15 grudnia 2013 | linkuj nie chce cosik mi się otworzyć ten link .....
monter61
| 08:42 niedziela, 15 grudnia 2013 | linkuj Tu masz trasę i parę fotek.
[http://www.sports-tracker.com/#/workout/monter61/7if3v3iv4id5ijnf]
| 07:45 niedziela, 15 grudnia 2013 | linkuj Czekam na foty

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa ziejz