nie dla przyjemności ....ale mus to mus :)

Środa, 4 grudnia 2013 · dodano: 04.12.2013 | Komentarze 5

czyli zostawiłm autko na Krakowskiej w warsztacie i jakoś musiałam wrócic :)......no i wiaterek dobrze dokazywał , a do tego zimno i wilgotno ...dość cięzko się jechało ...no dodając jeszcze ukształtowanie terenu , to ogólnie niezbyt przyjemnie :P ale i tak dobrze że to nie czwartek , bo jutro ma się zacząć dopiero dmuchanie ! :)

widoczek na Kołbaskowo ..z komórki:P

Kategoria Okolica, Szczecin

| 19:33 sobota, 7 grudnia 2013 | linkuj oj ...nie ..o wszystko się zaczęło po uderzeniu pioruna w sierpniu ...nad Miedwiem , niestety ....do tego czasu był rewelacyjny ! :P
siwobrody
| 18:52 sobota, 7 grudnia 2013 | linkuj Ej , nie czaruj .
Specjalnie kupiłaś "złom" żeby jak najczęściej stał w warsztacie abyś mogła śmigać rowerkiem.
| 15:25 piątek, 6 grudnia 2013 | linkuj No i zgodnie z Twoją Tuniu sugestią na temat wiatru, faktycznie dmucha już drugi dzień. Komórka, komórką mnie zdjęcie się podoba.
| 19:43 środa, 4 grudnia 2013 | linkuj Kiepska ta twoja komórka, ale gratuluję odwagi. Ja dziś ledwo do samochodu miałem ochotę doczłapać.

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa eciwk