Jesienna przejażdżka z Wojtkiem :)

Środa, 16 października 2013 · dodano: 16.10.2013 | Komentarze 9

Tak jakoś się zgadaliśmy i po południu ruszyliśmy przed siebie , bez konkretnego planu . Jako ,że Wojtek nie zna za bardzo moich okolic , chciałam pokazać te najbardziej urokliwe miejsca ...a że jesień juz , to urokliwość jeszcze się wzmocniła ! :))) I co jeszce fajne ,że pojechaliśmy też dróżką , którą jeszcze nie jechałam ...ale mapka będzie u Wojtka :)...naprawdę super nam sie jechało zwłaszcza , że pogoda idealna , zero wiatru i słoneczko ..a już z powrotem jechaliśmy całkiem po ciemku ..ale też sie jechało super ! I chyba widzieliśmy Ulę podążająca na wycieczkę w strone Niemiec ...pozdrawiamy serdecznie ! :)

Kołbaskowo, Rosow,Nadrensee,Lehben,Glasow, Krackow,Penkun, Storkow,Nadrensee, Rosow

. wszystkie zdjęcia TUTAJ

| 18:37 czwartek, 17 października 2013 | linkuj Zazdroszcze wam wycieczki. też uwielbiam niemiecki landschafty
| 14:49 czwartek, 17 października 2013 | linkuj tamte Wojtkowe okolice to zaliczam na plenerku w Morzyczynie ...i chyba u nas jest ładniej ...:)))
| 12:58 czwartek, 17 października 2013 | linkuj Jesteś na tyle mobilna, że przyszedł czas na rewizytę...Wojtka okolice też są krajoznawczo super i jest tam co zwiedzać (póki jeszcze mamy fajną pogodę...oj zazdroszczę Wam :)).
| 22:03 środa, 16 października 2013 | linkuj Pięknie słońce, jesienne barwy, rower i fajowskie towarzystwo:))) czego więcej trzeba i to w środku tygodnia:))) Pozdrawiam Was
| 22:03 środa, 16 października 2013 | linkuj Tunia :-o na paliwo nie zarobię :D :D
| 21:43 środa, 16 października 2013 | linkuj ...to prawie codziennie mi się nie chce ! :)
| 21:40 środa, 16 października 2013 | linkuj Tunia a miało nie być fotki z boku :D Tunia serdecznie dziękuje za zaproszenie (myślę że nie ostatnie), okolice naprawdę urocze że aż nie chce się aparatu z reki wypuszczać. Mam nadzieję że jeszcze kiedyś nie będzie Ci się chciało sprzątać ;)
Jurek57
| 21:05 środa, 16 października 2013 | linkuj Przedostatnie zdjęcie , pierwsza klasa !!!
Jak krzew gorejący ?
pozdrawiam

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa pobie