przed siebie i bez zastanowienia ....

Niedziela, 29 września 2013 · dodano: 29.09.2013 | Komentarze 8

dopiero po południu mogłam sobie gdzies wyskoczyć ...bo tak pięknie słoneczko świeciło , że chociaż kawałek ... Kawałek się troszke wydłużył , bo za każdym skrzyzowaniu zmieniałam plany ...no i w końcu wylądowałam w Penkun i przy wiatraku koźlaku w Storkow ...bo te tereny naprawde bardzo lubie ..:)
W planie miałam Gartz , ale w dolinie Młynów postanowiłam PO RAZ PIERWSZY spóbować dojechać przez las i pole do Hohenreikendorf !

Udało sie ! Widoki na dolinę Odry i Gartz i Czarne wzgórza - piękne :))) A jak już tam byłam to czemu nie do Penkun ...a jak już w Penkun to czemu nie do wiatraka ...

i spokojnie w tempie kontemplacyjnym wracałam wzdłuż autostrady przez Rosow do domciu ....a chmury dzisiaj tez były piękniusie ! :))))w domku byłam przed 19tą :)))

iwonka
| 19:38 wtorek, 1 października 2013 | linkuj piękna wycieczka ...............a fotki jak zwykle fantastyczne :)
| 15:51 poniedziałek, 30 września 2013 | linkuj dzieki za miłe słowa ! :)))
| 15:42 poniedziałek, 30 września 2013 | linkuj Wczorajsza pogoda typowo na rower...remont niestety chwilowo wyłączył mnie z wojaży rowerowych.
| 07:32 poniedziałek, 30 września 2013 | linkuj Jesteś Tuniu poza wszelką konkurencją. Znakomita forma sportowa, wycieczki z dużą dozą fantazji no i na deser seria pięknych zdjęć. Wręcz artystycznie posługujesz się aparatem fotograficznym a od Niemców powinnaś dostać specjalną nagrodę za propagowanie ich terenów.
| 04:56 poniedziałek, 30 września 2013 | linkuj Jak zwykle piękne niemieckie widoki. Szkoda, że do nas nie dotarłaś rano. Pozdrowienia
| 22:00 niedziela, 29 września 2013 | linkuj Super fotki i jakie ładne chmurki :)

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa losis