krótko i blisko .....

Środa, 25 września 2013 · dodano: 25.09.2013 | Komentarze 5

było tak bezwietrznie , że musiałam się chociaz kawałek przejechac ....przez Warnik do Pomellen ...po drodze odwiedziny u Eli ....powrót drogą tirową i udało mi się zadnego tira nie spotkać ..:) Jednak wole tutaj z nimi jechać niż ryzykować życie na drodze do Rosówka ...bo nie wiem jak to jest , ale teraz tędy jeździ coraz więcej tirów ...stach się bać ...a jeszcze nie dawno Rosówek był tylko dla osobówek ....!

| 17:49 czwartek, 26 września 2013 | linkuj Wycieczka średniej długości ale jej uroki świetnie prezentują się na zdjęciach. Wjeżdżałem ostatnio parę razy w leśną gęstwinę, by zrobić choćby jedno zdjęcie jakiegoś "przystojnego" grzybka ale bez skutku.
| 10:04 czwartek, 26 września 2013 | linkuj i znowu urocze fotki :) Oczywiście jak dla mnie za małe :D
| 18:46 środa, 25 września 2013 | linkuj jedynie w weekendy ich mniej ....to tak ! :))
jewti
| 18:42 środa, 25 września 2013 | linkuj W sobotę jak jechaliśmy do Rosówka ruch znikomy i żadnego tira...fajne foteczki...

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa iecze