pierwszy tydzień na plenerze w Międzychodzie ;))

Poniedziałek, 16 września 2013 · dodano: 16.09.2013 | Komentarze 6

Plener malarski w Kuźniaku koło Międzychodu od 1 do 15 września :)

rozpiszę plener na dwa razy bo wyszło mi ok 200 km ...niestety nie miałam mojego kellyska z licznikiem tylko dyżurnego plenerowego bocaska ...i tak mniej więcej mi wyszło :))) jeździłysmy codziennie z moja przyjaciółką ze Śląska Basią i jej małym pieskiem Yorkiem ...psina tylko na asfalcie siedziała w koszyczku , a tak dzielnie biegła za rowerkiem i to sporo kilometrów . Wycieczki były tak około 15-20 km ...jedną dłuższszą zrobiłam sama - wzdłuż Warty w kierunku Sierakowa , czyli ok 40 km .

Jeżdziłyśmy sobie po Puszczy Noteckiej , ale głównie ,zeby miło posiedzieć i pogadać nad ślicznymi leśnymi jeziorkami . Za grzybami tez się rozglądałyśmy , ale w tym roku z nimi było kiepsko ! Inni jednak mozolnie chodzili i szukali i coś tam nazbierali :)))

Bylismy pod opieką nadlesniczego z Międzychodu , który również woził chłopaków na ryby ...oj jakie szczupaki , okonie i karpie prawie codziennie jedliśmy ! A i smazenie ich dawało nam wielką frajde !! bo mieliśmy superzastą kuchnię polową :)))

Co do pogody - wyśmienita - przez dwa tygodnie tylko dwa dni deszczu ....no i jeszcze ogniska , wygłupy , śpiewy ...normalnie było super ! :)))